"MÜTHİŞ ENERJİSİYLE BİR MUCİZE ADAM"
Ghezzal çok kaliteli bir kumaş... Larin'e attırdığı gol ortası nefisti. Biraz daha hız kazanırsa Beşiktaş gücüne güç katar. Dün müthiş enerjisiyle Atiba bir mucize adam, Rosier sanki yeni bir transfer gibi değil, 10 yıllık Beşiktaş topçusu gibi... Dorukhan da hücuma büyük renk katarken, kanatlardan Beşiktaş forvetlerine büyük destek veren isimdi. Umarım dün akşam yaşadığı sakatlık ciddi değildir.
Larin istekli, golü de güzeldi... Ama doğruya doğru; Aboubakar eski formundan uzak. Hele ikinci yarıda kaçırdığı bir gol var ki; fizik kurallarını altüst etti. Sergen Hoca sana sesleniyorum, Aboubakar'la bir kişi eksik oynayacağına al kadroya Beşiktaş U16 takımının golcüsü Azad Demir'i... İnan bana Azad'ın fazlası var, eksiği yok. Bak Ersin'e sıfır hatayla oynadı.