AnasayfaGaleri Derbi sonrası Beşiktaş'tan Galatasaray'a flaş gönderme!
Derbi sonrası Beşiktaş'tan Galatasaray'a flaş gönderme!
Süper Lig'in 19. haftasında Beşiktaş sahasında Galatasaray'ı 2-0 mağlup etti. Siyah-beyazlılar, derbinin ardından sarı-kırmızılılara flaş bir göndermede bulundu. İşte detaylar...
Yayın Tarihi: 17.01.2021 23:07
ABONE OL
Süper Lig'in 19. haftasında zirveyi yakından ilgilendiren bir derbi oynandı. Beşiktaş, Vodafone Park'ta Galatasaray'ı konuk etti.
Siyah beyazlılar karşılaşmadan 2-0'lık üstünlükle ayrıldı.
Maçın golleri Nkoudou ve Josef'ten gelirken, Kara Kartal önemli bir 3 puanı hanesine yazdırmış oldu.
MAÇ SONRASI GÖNDERME Derbi sonrası Beşiktaş, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda geçmiş derbilere atıfta bulunarak "Bir Vodafone Park klasiği!" tweetini paylaştı. İşte o görseller...