Yaşanan mali sıkıntılar nedeniyle hem maaş bütçesini azaltmak hem de transfer bütçesi yaratmak adına bazı oyuncularını elinden çıkarmayı planlayan siyah-beyazlılar, sezon başında Torino'dan 6.5 milyon Euro karşılığında bonservisi alınan ancak performansıyla hayal kırıklığı yaratan Adem Ljajic'i takımdan gönderme kararı aldı.