Galatasaray'da Mostafa Mohamed'le yollar ayrılıyor mu? Performansı sonrası...

Gelecek sezon hazırlıklarını sürdüren Galatasaray; Şampiyonlar Ligi'nde 2, Avrupa Ligi'nde ise 1 resmi maça çıktı. Bu 3 maçta 2 mağlubiyet ve 1 beraberlik alan sarı-kırmızılılar, gol yollarında etkisizliği dikkat çekmişti. Performansı gözle görülür şekilde düşen Mostafa Mohamed için ise teknik direktör Fatih Terim'den çıkış geldi. İşte detaylar... | Son dakika Galatasaray transfer haberleri (GS spor haberi)

Geçen sezon devre arasında büyük ümitlerle Zamalek'ten transfer edilen Mısırlı forvet, Türkiye kariyerine müthiş bir giriş yapmıştı. Ancak Mohamed'in performansı son zamanlarda hızla düşerken, fiziki anlamda yaşadığı sıkıntılar da dikkat çekmeye başladı.

Takvim'in haberine göre; Genç forvetin aşağıya inen grafiği rakamlarına da yansımış durumda. Mostafa Mohamed, Galatasaray formasıyla çıktığı ilk 6 resmi maçta tam 6 gol atmayı başardı.

Süper Lig'de ilk golünü Başakşehir önünde penaltıdan kaydeden Mısırlı yıldız, ardından Kadıköy deplasmanında ağları havalandırarak takımına tarihi zaferi getirdi.

Kasımpaşa maçında son dakikadaki penaltı golüyle kritik 3 puanın mimarı olan Mohamed, Erzurumspor önünde de 2 gole imzasını attı. Yıldız futbolcu Türkiye Kupası'nda da Alanyaspor ağlarını 1 kez sarstı.

Ancak ne olduysa Ankaragücü deplasmanında oldu. Gördüğü kırmızı kartla takımını 10 kişi bırakan genç futbolcu ardından büyük bir düşüş yaşamaya başladı. Tam 5 hafta gol bulamayan Mostafa Mohamed, Covid nedeniyle de bir süre forma giyemedi ve fiziki açıdan takımın gerisinde kaldı.

Yıldız futbolcu Antalyaspor ve Denizlispor maçlarında golle buluşsa da futboluyla beklentileri karşılayamadı. Bu dönemde ilk 11'deki yerini Halil Dervişoğlu'na kaptıran Mohamed yeni sezona da hiç iyi giremedi.

İki PSV maçı ve St. Johnstone önünde hayal kırıklığı yaratan Mohamed ciddi şekilde tartışılmaya başlandı. Galatasaray formasıyla ilk 6 maçta 6 gol atan Mısırlı yıldız, ardından çıktığı 14 maçta ise 3 golde kaldı.

Sarı-Kırmızılılar, Zamalek'le yaptığı kiralık anlaşması gereği 1 Temmuz 2022'ye kadar 4 milyon dolar ödeyerek Mohamed'in bonservisini alma hakkına sahip.

Teknik direktör Fatih Terim de genç yıldız için "Takımda kalıp kalmayacağın kendisi belirleyecek" diyerek, Mohamed'in performansından duyduğu rahatsızlığı üstü kapalı şekilde dile getirdi.

DİĞER HABERLER

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.