Galatasaray'dan hibrit çim atağı!

Galatasaray'ın yeni transferlerin Florya'daki antrenmanlarda sakatlanmasının ardından yönetim harekete geçerken, hem Türk Telekom Arena hem de Florya'nın zeminin hibrit yaptıracağı ortaya çıktı.

Florya Metin Oktay Tesisleri'ndeki antrenman sahalarında yaşanan sorun ve Cavanda'nın sakatlığına engebeli arazinin yol açması üzerine Galatasaray Yönetimi harekete geçti. Sarı kırmızılı idareciler, antrenman sahalarının bakımı için Türk Telekom Arena'yla ilgilenen İngiliz firması SIS ile anlaştı. Böylece kısa vadede sorunlar çözülecek. Bu çerçevede Florya'nın çimleri bakımdan geçirilirken kalıcı çözüm için yönetim hibritte karar kıldı. Hem Türk Telekom Arena hem de Florya Metin Oktay Tesisleri'ndeki antrenman sahalarına sezon biter bitmez hibrit çim serilecek.

Dünyanın önde gelen kulüpleri ve son olarak Beşiktaş'ın yeni stadı Vodafone Arena'da hibrit çim uygulaması yapılmıştı. Galatasaray da güçlendirilmiş doğal çim olarak kabul edilen hibrit teknolojisini tercih ederken, sezon biter bitmez yeni çimlerin serileceği bildirildi.
Sorun giderilecek
Özellikle Florya'da hibrit çime geçilecek olması saha sorununu da çözecek. Çünkü normal futbol sahası ebatlarında Florya Metin Oktay Tesisleri'nde 2 tane saha var. Bu sahalardan birin de A2 takımı maçlarını oynuyor. Bu yüzden sahalar çok hasar görüyor ve dinlenemiyor. Yüzde 20'si sentetik olacak hibrit çimlerle beraber her gün antrenman yapılsa dahi sahaların kendini koruyacağı öğrenildi.

Milliyet

DİĞER HABERLER

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.