Fenerbahçe Başkanı Aziz Yıldırım'dan büyük fedakarlık!
Son dakika Fenerbahçe haberleri: Fenerbahçe'de gerçekleştirilen Olağanüstü Seçimli Genel Kurul'dan zaferle ayrılarak 8 yıl aradan sonra yeniden başkanlık koltuğuna oturan Aziz Yıldırım'ın yaptığı fedakarlık ortaya çıktı. İşte detaylar... (FB spor haberi)
- Fenerbahçe Haberleri
- Yayın Tarihi: 26.06.2026 11:46
Fenerbahçe'de heyecanla beklenen başkanlık seçimi 6-7 Haziran'da gerçekleştirildi.
Aziz Yıldırım, oyların 17 bin 245'ini alarak 8 yıl aradan sonra yeniden başkan seçildi.
Başkan Yıldırım, teknik ekip ve oyuncuların yeni sezon öncesinde sorun yaşamaması için hiçbir fedakarlıktan kaçınmıyor.
Seçim çalışmaları sürecinde yeni sezonda şampiyon olacaklarına vurgu yapan Başkan Yıldırım, bir yandan transfer çalışmalarını sürdürürken, diğer bir taraftan da her şeyin sorunsuz olması için adımlar atıyor.
Samandıra'da kendisine oda yaptıran sarı-lacivertli takımın patronu, Topuk Yaylası'nda devam eden kamp öncesinde de Düzce'ye giderek tesisleri incelemişti.
Chobani Stadı başta olmak üzere tüm tesislerde aynı incelemeyi yapan Başkan Aziz Yıldırım'ın hemen gerekli düzenlemelerin yapılması talimatını verdiği öğrenildi.
Atılan her adımda kulübün kasasını düşünmek zorunda olan Başkan Yıldırım ve yönetim kurulunun söz konusu tadilatlar için önemli bir fedakarlık yaptığı ortaya çıktı.
MASRAFLARI CEBİNDEN KARŞILIYOR
Milliyet'in haberine göre; Yıldırım ile ekibinin tüm masrafları kulübün kasasından değil, kendi cebinden karşıladığı öğrenildi.
Kamp öncesinde Topuk Yaylası'nda boya badana işlerinin yapıldığı ifade edilirken Teknik Direktör İsmail Kartal'ın bu gelişmeden memnun olduğu belirtildi.
Yenileme çalışmalarının Samandıra ve statta da devam ettiği bildirildi.
DİĞER HABERLER
-
Şampiyonlar Ligi 2. Ön Eleme maçında Gornik Zabrze ile karşılaşacak olan Fenerbahçe'de, teknik direktör İsmail Kartal'ın yıldız isimden yararlanamayacağı öğrenildi. -
Fenerbahçe'nin eski futbolcusu Enner Valencia, Ekvador'un Almanya'yı 2-1 mağlup ettiği karşılaşmanın ardından açıklamalarda bulundu. Tecrübeli oyuncu, "Tüm Fenerbahçe taraftarlarına çokça selam gönderiyorum. Fenerbahçe'yi çok özlüyorum. Umarım her zaman işleri çok iyi gider." dedi. -
Fenerbahçe'de kadro planlaması devam ederken yen bir gelişme yaşandı. İsmi sık sık ayrılıkla gündeme gelen yıldız oyuncunun yeni kulübü ile ön sözleşme imzalayacağı tarih ortaya çıktı. İşte detaylar... -
Serie A ekibi Como'nun, Fenerbahçe'nin yıldız oyuncusu için 20 milyon euroluk teklif hazırlığında olduğu öne sürüldü. Sarı-lacivertli yönetimin ise teknik heyetin raporu doğrultusunda başarılı futbolcu kararını verdiği öğrenildi. İşte detaylar...