Fenerbahçe'den Pavlidis bombası! İki başkan adayının da hedefinde
Fenerbahçe'de kongra gündemi tüm hızıyla devam ederken, transfer iddiaları da artmaya devam ediyor. Sarı-lacivertli kulübün iki başkan adayı Hakan Safi ve Aziz Yıldırım'ın Benfica'hnın Yunan golcüsü Vangelis Pavlidis'i transfer etmek istediği öne sürüldü. İşte detaylar...
- Fenerbahçe Haberleri
- Yayın Tarihi: 08.05.2026 06:40
Fenerbahçe'de seçime gidilirken transferde de çalışmalar hızlandı.
Forvet takviyesi planlayan başkan adayları Aziz Yıldırım ve Hakan Safi, Benfica'nın golcüsü Vangelis Pavlidis'i izliyor.
2024-25 sezonunda Portekiz ekibinde Kerem Aktürkoğlu ile hücumda harika bir performans gösteren 27 yaşındaki Yunan yıldız listeye eklendi.
Fotomaç'ın haberine göre, Benfica'nın da bütün tekliflere açık olduğu belirtildi.
Bu sezon Benfica forması ile 51 maça çıkan Yunan golcü, 29 gol ve 6 asistlik katkı sağladı.
27 yaşındaki Pavlidis, 2024 yılında 18 milyon Euro bedelle AZ Alkmaar'dan transfer olmuştu.
Yunanistan Milli Takımı'nın formasını da 55 kez giyerken, 10 gollük katkı yaptı.
Mevcut sözleşmesi 2029 yılında sona erecek Vangelis Pavlidis'in, Transfermarkt verilerine göre 32 milyon Euro'luk değeri bulunuyor.
DİĞER HABERLER
-
Fenerbahçe'nin yeni transferlerinden Vedat Muriqi, yeni sezon hazırlıkları kapsamında Topuk Yaylası Tesisleri'nde Fenerbahçe TV’de yayınlanan ‘Güncel’ programının konuğu oldu. -
Son dakika Fenerbahçe transfer haberleri: Fenerbahçe'nin geçtiğimiz sezon ara transfer döneminde kadrosuna kattığı N'Golo Kante, sarı-lacivertlilerle yaptığı sözleşmeyle gündem olmuştu. Sarı-lacivertli yöneticiler, Dünya Kupası'nın ardından deneyimli orta saha oyuncusuyla görüşme kararı aldı. İşte detaylar... -
Vedat Muriqi transferinin ardından hücum hattını bir yıldızla daha güçlendirmek isteyen Fenerbahçe'nin, Real Sociedad'ın kaptanı Mikel Oyarzabal için devreye girdiği öne sürüldü. Sarı-lacivertlilerin İspanyol ekibine sunduğu teklifin detayları da ortaya çıktı. -
Fenerbahçe'nin eski futbolcusu Enner Valencia, Ekvador'un Almanya'yı 2-1 mağlup ettiği karşılaşmanın ardından açıklamalarda bulundu. Tecrübeli oyuncu, "Tüm Fenerbahçe taraftarlarına çokça selam gönderiyorum. Fenerbahçe'yi çok özlüyorum. Umarım her zaman işleri çok iyi gider." dedi.