Arsenal, Burnley'i 90+7'de yıktı
Premier Lig'de rakiplerinin puan kaybettiği haftayı değerlendirmek isteyen Arsenal, Burnley'i 90+7'deki penaltı golüyle 2-1 mağlup etti.
- Dünyadan Futbol Haberleri
- Yayın Tarihi: 22.01.2017 00:00
- Güncelleme Tarihi: 22.01.2017 20:02
Emirates'teki mücadelenin ikinci yarısında Mustafi'nin golüyle öne geçen Arsenal, 68. dakikada Xhaka'nın kırmızı kart görmesiyle 10 kişi kaldı.
90+3'te Burnley penaltı kazandı. Gray penaltıyı gole çevirdi ve skora denge geldi.
Emirates'te herkes galibiyetin kaçtığına üzülürken, 90+8'de bu kez Arsenal penaltı atışı kazandı.
Alexis, panenka penaltısıyla maçı Arsenal'e getirdi.
Arsenal bu skorla 47 puana yükselip haftayı 2. sırada tamamlamayı başardı.
DİĞER HABERLER
-
Portekiz'in Demokratik Kongo karşısında yediği beraberlik golünün ardından Cristiano Ronaldo sinirlerine hakim olamadı. -
Wolverhampton'ın küme düşmesinin ardından ayrılığı gündeme gelen Joao Gomes için Galatasaray ve Atletico Madrid kozlarını paylaşıyor. Brezilyalı yıldızın transfer bedelinin 45 milyon euroya ulaşabileceği belirtilirken, iki takımın da yaptığı resmi teklifi İspanyol basını duyurdu. İşte detaylar... -
Benjamin Sesko’yu destekleyecek yeni bir santrfor arayan Manchester United, Victor Osimhen'in yüksek maliyeti nedeniyle diğer forvet adaylarını belirledi. İşte o isimler... -
Arjantin basınında Mauro Icardi'nin transfer olabileceği yönündeki iddialar gündem olurken, ülkenin önde gelen gazetecilerinden Hernan Castillo'dan dikkat çeken bir açıklama geldi. Castillo, transferin gerçekleşmesi için tek şartı açıkladı. İşte detaylar...