Fenerbahçe Opet namağlup liderliğini sürdürdü!
Fenerbahçe Opet, Halkbank Kadınlar Basketbol Süper Ligi 22’nci haftasında Nesibe Aydın’ı konuk ettiği maçı 108-78 kazanarak namağlup liderliğini sürdürdü. İşte detaylar...
- Basketbol Haberleri
- Yayın Tarihi: 28.02.2026 18:12
Fenerbahçe Opet, Halkbank Kadınlar Basketbol Süper Ligi 22'nci haftasında Nesibe Aydın'ı konuk etti. Sarı-lacivertliler, karşılaşmayı 108-78 kazanarak namağlup liderliğini devam ettirdi. İşte mücadelenin detayları...
SALON: Fenerbahçe Metro Enerji
HAKEMLER: İbrahim Altıntaş, Sertan Kırklar, Rahmi Güner
FENERBAHÇE OPET: Rupert 24, McBride 16, Olcay Çakır Turgut 5, McCowan 8, Allemand 2, Şerife Alperi Onar 16, Sevgi Uzun 8, Williams 12, Meesseman 14, Meltem Avcı, Tuana Ayşegül Vural 3
NESİBE AYDIN: Davis 26, Green 10, Bone 11, Pelin Gülçelik 5, Yağmur Önal 11, Büşra Akgün 3, Turner 2, Melike Yalçınkaya 10, Derin Yaya
1'İNCİ PERİYOT: 29-23
DEVRE: 53-46
3'ÜNCÜ PERİYOT: 76-63
DİĞER HABERLER
-
Türkiye Sigorta Basketbol Süper Ligi play-off final serisinde tarihi gece için nefesler tutuldu. Beşiktaş GAİN ile Fenerbahçe Beko arasındaki şampiyonluk mücadelesinin dördüncü maçı start alıyor. Fenerbahçe Beko, rakibinin evinde galip gelerek şampiyonluğu ilan etmek isterken, Beşiktaş GAİN ev sahibi avantajını kullanarak seriyi beşinci maça taşımayı hedefliyor. Ezeli rakipler arasındaki bu kritik karşılaşma basketbol severlerin merakla beklediği dev derbi niteliğinde. İşte Beşiktaş GAİN-Fenerbahçe Beko final serisi dördüncü maçına dair tüm detaylar. -
Türkiye Sigorta Basketbol Süper Ligi'nde Fenerbahçe Beko, Beşiktaş GAİN'i 77-75 mağlup etti ve seriyi 3-1'e getirerek şampiyonluğa ulaştı. -
Fenerbahçe Beko, profesyonel basketbolculuk kariyerini noktalayan Nando De Colo'ya teşekkür etti. İşte o paylaşım... -
Türkiye Sigorta Basketbol Süper Ligi play-off final serisinde Fenerbahçe Beko'ya 3-1 yenilerek sezonu ikinci tamamlayan Beşiktaş GAİN'de başantrenör Dusan Alimpijevic, takımıyla gurur duyduğunu söyledi.