Karşıyaka’da kötü gidişat sürüyor: Yönetimde değişim kapıda!

Karşıyaka, BSL’de kötü gidişi durduramadı. İzmir ekibi 8 haftada sadece 1 galibiyet alırken, yönetimde değişiklikler gündemde. İşte detaylar...

Karşıyaka, Basketbol Süper Ligi'nde bu sezon itibarıyla ilk 8 haftada 1 galibiyet ve 7 mağlubiyet alarak adeta çöküşe geçti.
Basketbol Süper Ligi ekiplerinden Karşıyaka, tarihinin en zor dönemlerinden birini yaşıyor. 52 yıldır en üst seviyede mücadele eden yeşil-kırmızılıların müzesinde 2 lig şampiyonluğu, 2 Cumhurbaşkanlığı Kupası ve 1 Türkiye Kupası bulunuyor. Ancak İzmir ekibi, bu sezona büyük bir hayal kırıklığıyla başladı ve bir türlü dipten yukarı çıkamadı. İlk 8 haftada yalnızca 1 galibiyet alıp, 7 kez mağlup olan Karşıyaka, 15. basamakta yer alıyor.

GENEL MENAJER NİHAT MALA İLE YOLLAR AYRILABİLİR

Karşıyaka'da ayrılıkların da sürmesi bekleniyor. 2025-2026 sezonuna Başantrenör Faruk Beşok yönetiminde giren yeşil-kırmızılılar, alınan kötü sonuçların ardından Beşok'la yollarını ayırdı. Bu kararın ardından takımın başına Candost Volkan getirildi. Ancak İzmir ekibi, hafta sonu oynanan kritik maçta doğrudan rakiplerinden Manisa Basket'e 80-69 mağlup olarak kötü gidişatı durduramadı.
Peş peşe gelen olumsuz sonuçlar sonrası Karşıyaka taraftarı, kulüp yönetimine tepki gösterdi. Özellikle kadro planlamasındaki hatalar nedeniyle Genel Menajer Nihat Mala ile toplantı yapılması ve ardından yol ayrımına gidilmesi bekleniyor.

DİĞER HABERLER

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.