Avrupa Ligi'nde eşleşmeler belli oldu

UEFA Avrupa Ligi'nde son 32 turu kuraları çekildi.

Avrupa futbolunun kulüp düzeyindeki iki numaralı organizasyonunda son 32 turu eşleşmeleri, İsviçre'nin Nyon kentindeki UEFA Genel Merkezi'nde gerçekleştirilen kura çekimi sonucu belli oldu.

Aynı ülke ya da gruptan takımların yanı sıra Rus ile Ukrayna kulüplerinin eşleşemeyeceği kura çekimine, UEFA Avrupa Ligi gruplarında ilk iki sırayı alan 24 ve UEFA Şampiyonlar Ligi'nden elenen 8 takım katıldı.

Seribaşı ekiplerin rövanşı sahalarında oynayacağı son 32 turunda maçlar, 15 ve 22 Şubat 2018'de yapılacak.

Final karşılaşması ise 16 Mayıs 2017'de Fransa'nın Lyon kentiyle aynı adı taşıyan statta oynanacak.

Avrupa Ligi son 32 turu eşleşmeleri şöyle:

Borussia Dortmund (Almanya) - Atalanta (İtalya)

Nice (Fransa) - Lokomotiv Moskova (Rusya)

Kopenhag (Danimarka) - Atletico Madrid (İspanya)

Spartak Moskova (Rusya) - Athletic Bilbao (İspanya)

AEK Atina (Yunanistan) - Dinamo Kiev (Ukrayna)

Celtic (İskoçya) - Zenit (Rusya)

Napoli (İtalya) - Leipzig (Almanya)

Kızılyıldız (Sırbistan) - CSKA Moskova (Rusya)

Lyon (Fransa) - Villarreal (İspanya)

Real Sociedad (İspanya) - Salzburg (Avusturya)

Partizan (Sırbistan) - Viktoria Plzen (Çekya)

FCSB (Romanya) - Lazio (İtalya)

Ludogorets (Bulgaristan) - Milan (İtalya)

Astana (Kazakistan) - Sporting Lizbon (Portekiz)

Östersunds (İsveç) - Arsenal (İngiltere)

Marsilya (Fransa) - Braga (Portekiz)

DİĞER HABERLER

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.