MKE Ankaragücü Kulübü, corona virüsü semptomları gösteren bir futbolcu ve bir sağlık personelinin Covid-19 testinin pozitif çıktığını bildirdi.
Kulüpten yapılan açıklamada; "Rutin testlere devam edilen kulübümüzde, corona virüsü semptomları gösteren bir futbolcu ve bir sağlık personelimizin Covid-19 testi pozitif çıkmıştır. Test sonuçları pozitif çıkan futbolcu ve personelimize acil şifalar diliyoruz" denildi.
Ankaragücü'nde 2 corona virüsü vakası!
Süper Lig ekibi MKE Ankaragücü, sosyal medya hesabından bir futbolcu ve bir sağlık personelinin corona virüsü testinin pozitif çıkığını açıkladı.
Ankaragücü Haberleri Yayın Tarihi: 24.10.2020 10:48 Güncelleme Tarihi: 24.10.2020 11:04
haberin devamı