Fatih Terim: "8 de 18 de kapanır yeter ki biz kazanalım"
Galatasaray Teknik Direktörü Fatih Terim, oyundan ve mücadeleden memnun olmadığını söyleyerek, "8 de kapanır, 18 de kapanır yeter ki biz kazanalım" dedi.
Spor Toto Süper Lig'in 24. hafta Galatasaray, deplasmanda karşılaştığı Büyükşehir Belediye Erzurumspor ile 1-1 berabere kaldı. Müsabakanın ardından düzenlenen basın toplantısında konuşan Galatasaray Teknik Direktörü Fatih Terim, Erzurum'da soğuk havada gece maçına çıkmanın herhangi spekülasyona neden olmaması gerektiğini ifade ederek, "Bizim adımıza olayı başka yere çekmenin, bir manası yok. Daha önce tecrübemiz var, Bolu'ya gittik. Bizim kaybımız 22 oyuncu için. Yani federasyonun her verdiği saat doğrumu ki buna itiraz ettiniz. Gündüz oynayalım don olmasın dedik. Oynamaya saha elverişliydi. Olursa daha mantıklı olur. Şu münakaşayı yapanlar veya altını ısıtanlar neyin peşinde. Biz her sahada oynarız. Kaybedersek de tebrik ederiz. Skoru 2 puan kaybı olarak görüyorum. Oyundan da, mücadeleden de memnun değilim. Dolayısıyla hiç daha kaleye gelmeden saçma sapan gol yedik, geriye düştük. Sonra oyun anlayışımız da değişti. Kazansak da oyundan memnun olmadığımı söyledim. 8 puan fark kapanır mı? 8 de kapanır 18 de kapanır yeter ki biz kazanalım" diye konuştu.
DİĞER HABERLER
Sıradaki
OTOMATİK OYNAT
Victor Osimhen Galatasaray'da kalacak mı? 31 Mayıs 2026 15:19
Galatasaray'dan Curtis Jones hamlesi! 30 Mayıs 2026 12:26
Galatasaray'da Gabriel Sara gelişmesi! 35 milyon euro… 27 Mayıs 2026 16:32
Noa Lang Galatasaraylı taraftarlardan aldığı simit ve ayranı paylaştı 26 Mayıs 2026 10:42
Dursun Özbek'ten Mauro Icardi'yi istediler! İşte o anlar 25 Mayıs 2026 09:18
Dursun Özbek: Şimdi daha iyisini yapacağız! 23 Mayıs 2026 17:53
Ümit Milli eldiven Jankat Yılmaz A Spor'a konuk oldu! 19 Mayıs 2026 14:51
Dursun Özbek: Yaşasın Cumhuriyet, yaşasın Galatasaray! 19 Mayıs 2026 13:23
A Spor
Ztk
A Haber
A Para
Atv
A2tv 