Ümit Özat: Fenerbahçe'nin kötü oynadığını düşünmüyorum
Teknik Dİrektör Ümit Özat, Anderlecht - Fenerbahçe maçının ilk yarısını değerlendirdi. Özat,"Fenerbahçe'nin kötü oynadığını düşünmüyorum" yorumunu yaptı.
- Fenerbahce Haberleri
- Giriş Tarihi: 25 Ekim 2018 00:00
- Güncelleme: 25 Ekim 2018 21:00