Mesut Özil: Almanya Milli Takımı'nda asla bir daha oynamam

Fenerbahçe'nin yeni transferi Mesut Özil, kendisi için düzenlenen imza töreninde konuştu. Özil, "Almanya Milli Takımı'nda asla bir daha oynamam." dedi.

27 Ocak 2021 16:36

DİĞER HABERLER

BİZE ULAŞIN