Fenerbahçeli futbolcular eğlence merkezinde
Fenerbahçeli futbolcular Antalya'da gittikleri eğlence merkezinde neşeli anlar yaşadı.
- Fenerbahce Haberleri
- Giriş Tarihi: 13 Ocak 2020 00:32
Sezonun ikinci yarısına Antalya'da hazırlanan Fenerbahçe'de teknik heyet ve futbolcular serik ilçesi Belek turizm merkezi'ndeki "masallar mekanı" olarak da nitelendirilen eğlence merkezini ziyaret etti. Animasyon gösteri ekibi, sarı-lacivertlileri Fenerbahçe marşıyla karşıladı. Futbolcular hızlı trene binerken, Rodriguez takım arkadaşlarının ısrarına rağmen hızlı trene binmedi. Teknik Direktör Ersun Yanal da hızlı trene binmeyerek, futbolcularının cep telefonu ile fotoğraflarını çekti.