Beşiktaş - Dortmund maçı sonrası Kenan Karaman: Bu gruptan çıkacağımızı düşünüyoruz
Beşiktaş'ın Şampiyonlar Ligi ilk maçında Vodafone Park'ta Borussia Dortmund'a 2-1 mağlup olduğu karşılaşmanın ardından siyah-beyazlılarda Kenan Karaman açıklamalarda bulundu. Karaman, "Dortmund'a karşı iyi bir direnç gösterdik. Bu gruptan çıkacağımızı düşünüyoruz. " dedi. (BJK spor haberleri)
DİĞER HABERLER
Sıradaki
OTOMATİK OYNAT
Ersin Destanoğlu Premier Lig yolcusu! İşte yeni adresi 19 Haziran 2026 12:57
Beşiktaş'tan kura sonrası ilk açıklama! 17 Haziran 2026 14:35
Beşiktaş'tan Kassoum Ouattara hamlesi! 14 Haziran 2026 22:28
Beşiktaş'tan hücuma sürpriz hamle! Gurbetçi yıldız hedefte 12 Haziran 2026 15:20
Beşiktaş'ta Salih Uçan ile yollar ayrıldı! 12 Haziran 2026 09:44
İspanyol devinden Beşiktaş'ın yıldızına yakın takip! 12 Haziran 2026 11:22
İşte Beşiktaş'ın santrfor listesi! 10 Haziran 2026 18:55
Italiano'dan Vlahovic, Semih ve kaleci transferi kararı! 09 Haziran 2026 18:05
Son 24 Saatte En Çok İzlenenler
Fenerbahçe'de İsmail Kartal ve Vedat Muriqi'den şampiyonluk konuşması
Fenerbahce 21 Haziran 2026 14:17
A Spor
Ztk
A Haber
A Para
Atv
A2tv 