Trabzonspor'dan tarihi savunma!

Teknik direktör Abdullah Avcı'nın göreve gelişinden sonra takım savunmasında büyük bir gelişme gösteren Trabzonspor, Hugo ve Edgar ikilisinin yakaladığı uyumla rakiplerine duvar ördü. Ligin ikinci yarısında oynadığı beş maçta kalesinde sadece bir gol gören Karadeniz devi, son 4 maçta (421 dakika) ise kalesini kapattı.

Teknik direktör Abdullah Avcı'nın göreve gelişinden sonra takım savunmasında büyük bir gelişme gösteren Trabzonspor, Hugo ve Edgar ikilisinin yakaladığı uyumla rakiplerine duvar ördü. Ligin ikinci yarısında oynadığı beş maçta kalesinde sadece bir gol gören Karadeniz devi, son 4 maçta (421 dakika) ise kalesini kapattı. Fırtına, Süper Lig'de kalesinde en son golü ikinci yarının ilk maçında deplasmanda Beşiktaş'ı 2-1 yendiği maçın 29. dakikasında gördü. İlk günden itibaren takım savunmasının önemine vurgu yapan Avcı ile birlikte bordo-mavililer, 2004-2005 sezonundan sonra ilk kez 4 maç üst üste gol yemedi.

ÇOK ATIYOR AZ YİYOR
Fırtına, ligin ilk 8 haftalık bölümünde az atıp, çok gol yiyordu. O dönem rakip fileleri 10 kez sarsan bordo-mavililer, kalesinde ise 15 gol görmüştü. Abdullah Avcı ile birlikte Trabzonspor, oynadığı 17 lig maçında 9 gol yiyip, 22 tane attı.

10 MAÇTA KALESINI GOLE KAPATTI
Karadeniz devi, bu sezon toplam 10 maçta kalesini kapattı. Sezonun ikinci haftasında Denizlispor deplasmanında 0-0 berabere biten karşılaşmada gol yemeyen bordo-mavili ekip, Abdullah Avcı'yla da 17 maçın 9'unda kelesinde duvar ördü.

DİĞER HABERLER

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.