Konyaspor görevlisi PFDK'ya sevk edildi
Süper Lig ekibi İttifak Holding Konyaspor'da görevli Mustafa Durmuş, Fenerbahçe maçındaki "sportmenliğe aykırı hareketi" nedeniyle Profesyonel Futbol Disiplin Kurulu'na (PFDK) sevk edildi.
- Konyaspor Haberleri
- Yayın Tarihi: 17.03.2020 17:41
Türkiye Futbol Federasyonu Hukuk Müşavirliği'nin açıklamasında, Profesyonel Futbol Disiplin Kurulu'na yapılan sevkle ilgili şu ifadelere yer verildi:
" İTTİFAK HOLDİNG KONYASPOR Kulübü görevlisi MUSTAFA DURMUŞ'un 14.03.2020 tarihinde oynanan İTTİFAK HOLDİNG KONYASPOR-FENERBAHÇE A.Ş Süper Lig Cemil Usta Sezonu müsabakasındaki "sportmenliğe aykırı hareketi" nedeniyle Futbol Disiplin Talimatı'nın 36. maddesi uyarınca 17.03.2020 tarihinden itibaren tedbirli olarak PFDK'ya sevkine karar verilmiştir."
DİĞER HABERLER
-
Konyaspor Kulübü, yeni sezon öncesi stadyumda kombine düzenlemesi yaptı. -
Trendyol Süper Lig takımlarından TÜMOSAN Konyaspor, Sırp futbolcu Marko Jevtovic ile yolların ayrıldığını açıkladı. İşte ayrıntılar... | Son dakika spor haberleri -
Ziraat Türkiye Kupası'nda Trabzonspor'un mutlu sona ulaşmasının ardından Süper Kupa'daki eşleşmeler belli oldu. İşte detaylar... -
TÜMOSAN Konyaspor Başkanı Ömer Atiker, Trabzonspor'un Denis Draguş ve Göktan Gürpüz'e karşılık Adil Demirbağ'ı transfer etmek istediğini açıkladı.