NECMİ PEREKLİ - GÜMRÜK'TEN GEÇTİ
Bu denli zorlu bir maçta Trabzonspor'un futbol adına ortaya ne koyduğu beni hiç ilgilendirmiyor. Görmek istediğim sadece 'Trabzonspor zirveye doğru nasıl yükselir' sorusunun cevabıydı. Bunun için de öncelikle 3 puanı bir şekilde keseye koyması gerekirdi. Onu da başardığına göre bence maç sonunda "İstenen sonuca ulaşılmıştır."
Teknik analize gelirsek... Trabzonspor'un aldığı 3 puanı ayrı bir yere koyarak, Abdullah Avcı'nın maçın akışı ile ilgili kurduğuna ihtimal verdiğim oyun algoritmasına fazla bakmadım. Sadece karşısında oynayan Karagümrük takımının futbol ve futbolcu kalitesi itibarıyla bu sahalarda oynamasının dahi faul olduğunu ifade etmek isterim.