SAATLERCE GÖRÜŞTÜLER
Zira ocak ayında 'Galatasaray'dan ayrılmasın' diyen teknik direktör Fatih Terim, Badou Ndiaye'yi karşısına alıp saatlerce görüşmüştü... Buna rağmen İngiltere'nin büyüsüne kapılan Senegalli futbolcu, ikinci başkan Abdurrahim Albayrak'ın deyimiyle menajeri tarafından zehirlenmiş, Fatih Terim de yaşanan süreci "Sıtkım sıyrıldı. Yapacak bir şey yok" diye anlatmıştı.
BİZE AFFETMEK DÜŞER
Bu noktada köprüleri yeniden kuran isimse herkesin sevgilisi olmayı başaran Bafetimbi Gomis oldu. Fransız yıldız, Ndiaye'nin "Galatasaray'dan ayrılmam büyük hataydı. Dönmeyi çok istiyorum" mesajını iletti. Badou Ndiaye'nin çok pişman olduğunu öğrenen Fatih Terim, "Biz büyüklere de onları affetmek düşer" diyerek gerekli çalışmaların başlamasını istedi.