ORTALIK EPEY KARIŞIK GÖRÜNÜYOR
"Nasip olursa 4 Ekim'de Türkiye'ye geleceğim. Milli maç arası var. Hoca değişimleri başlıyor. Ortalık epey karışık görünüyor. Kasımpaşa 3 puan geride. Kemal Özdeş'in ayrılması başka sebeplerden ötürü oldu diye düşünüyorum. Daha önce de bir ayrılık olmuştu ve benimle görüşmüşlerdi. Turgay Ciner ile aralarında fikir çatışmaları vardı. Fikir ayrılıkları olduğunu düşünüyorum. Hoca ayrılmak istemiş diye bir şey duydum. Eğer böyle olduysa pek şık olmadı. Antrenör gidişi Türkiye'de genelde sonuçla ilgili olur. Göztepe'de Bayram Bektaş da belki gidecekti. Sivasspor'da da Tamer Tuna rahat değil."
KASIMPAŞA'DAN DAHA ÖNCE TEKLİF ALDIM
"Bir hocayı bilerek, tanıyarak almanız gerek. Ayrıca her şeyin sadece teknik adama dayalı olmadığını düşünmek gerek. Kasımpaşa'da da oyuncular hocaya bağlılar. Kasımpaşa bir şirket. Orada işler farklı oluyor. Mustafa Denizli'ye de hayırlı olsun. Bazen değişimler olabiliyor. Beni bu sene aramadılar."
ERZURUMSPOR'DAN TEKLİF GELDİ
"Erzurumspor'dan bir teklif geldi. "Hamza Hoca ile görüştük olmadı" dediler. Mehmet Özdilek şimdi göreve geldi. O da artık deneyimli hocalar arasında. Başarılı olacağına inandığımız bir kardeşimiz. Erzurumspor ile görüştüğümüz dönemde kulübün sıkıntılarının olduğunu, şampiyonluk primlerinin ödenmediğini duymuştum. Ödemeler yapılmazsa sıkıntılar elbette olabilir. Umarım sıkıntı yaşamazlar."
FREY FENERBAHÇE'NİN OYUNCUSU DEĞİL
"Erzurumspor, Frey ile görüştük diyorsa doğrudur. Webo'yu Kasımpaşa'ya alacaktık. 650 bin Euro'ya geliyordu. Başka bir takıma gitti. Daha yüksek paraya gitti. Bu rakamlar neden büyüyor? Arada birileri mi var diye düşünüyorsun. Frey'i başarılı bulmuyorum. Doğru bir seçim olmadığını düşünüyorum. Frey, Fenerbahçe'nin oyuncusu değil."
SOLDADO'NUN TAKIMA KAZANDIRILMASI GEREK
"Soldado'nun aldığı rakamlar yüksek. Gitmesi beklendi. Soldado bir yere gidecekti, gidemedi. Ama bundan sonra yanlıştan dönülmeli. Soldado'nun takıma kazandırılması gerek. Fenerbahçe gol atmakta sıkıntı yaşıyor. Topla çok oynuyor ama Valbuena da bu takımda neden kullanılmaz anlayamıyorum. Nasıl oynaması gerektiğini anlatırsanız, bu anlamayacak bir adam mı?"