Albayrak, "Biz futbol oynayan tarafız. Bunu sadece biz değil bütün Türkiye söylüyor. Dün gece de sahaya yine oynamak için çıktık ve futbol oynamaya çalıştık. Ama karşımızda yıllardır derbilerde hep aynı 'gerginlik senaryosunu' uygulayan bir Fenerbahçe vardı. Biz oynamak istedik Onlar oynatmamak istedi"