"PASI RAHAT YAPTIRAN İKİ TAKIM VAR SAHADA"
"Bir Fenerbahçeli olarak, bu Fenerbahçe'yi yorumlamak gerçekten zor. Sürpriz bir Cocu kadrosu, Hasan Ali ile İsmail'in birlikte olması sürpriz bir karardır. Oyunda pozisyon var mı? Yok. Rahat oyun var mı iki takım adına? Var. Acayip bir pres falan yok. Kora kor oynanan bir mücadele değil, pası rahat yaptıran iki takım var sahada."
"GEREKİRSE VALBUENA'YI AL VE KAYBET"
"Fenerbahçeli mutsuz. Puan durumundan bağımsız, oyundan mutsuz. İstiyor ki, bir 20 dakika rakibi ceza sahasında boğalım. Fenerbahçe'de bir tane yıldız oyuncu gösterin bana. Gerekirse Valbuena'yı al ve kaybet. 4-4-2'de çift santrfor oynuyor diye daha savunmacı bir sol ön oyuncusu oynatabilirsin ama solda giden gelen oyuncu olarak nitelendirmemek lazım. Orta sahada Eljif ve Jailson'un önünde oynayan ikili bildiğimiz kanat oyuncuları, orta saha oyuncusu değiller. Cocu gibi yıllarını futbola vermiş bir teknik adamın bunu değerlendirememesi inanılmaz."
"ELİ AYAĞI DÜZGÜN BİR TAKIM FENERBAHÇE''Yİ YAKALASA..."
"Sağ ve sol tarafta oynayan oyuncuları orta sahanın merkezinde görmüyoruz. Dünya futbolunda da, artık orta saha merkezini kalabalıklaştırmak zorundasınız. Fenerbahçe iki santrfor, bir buçuk ön liberoyla, bir buçuk diyorum çünkü Jailson da savunmaya geliyor, oynuyor. Bugün eli ayağı düzgün bir takım Fenerbahçe'yi bu orta sahasıyla yakalasa gerçekten çok ciddi ceza kesebilirdi."