Ali Koç'a 4 soru
Fenerbahçe Başkanı Ali Koç'un sözleri sosyal medyada yeni soruları beraberinde getirdi.
F.Bahçe emanetçi dükkanı mı? Vizyon nerede?
Her şey şey yolunda gitse ve Kocaman sezon devam ederken bir takımla anlaşsa, F.Bahçe üç antrenör kaybedecekti. İdman ve analiz ekibinin yokluğundan takım olumsuz etkilenmeyecek miydi? Sezon devam ederken sil baştan bir ekip mi kurulacaktı? F.Bahçe emanetçi dükkanı mı? Bu nasıl vizyon?
Cocu yanlış idman programını nasıl onayladı?
Barcelona'da oynamış, dünyaca ünlü hocalarla çalışmış, PSV'yi 3 kez şampiyon yapmış olan Cocu, yanlış idman programını nasıl onaylar? Eğer o onaylamadıysa, yanlış idman yapıldığını nasıl anlamaz? Oyuncular isyan ederken, bu durumdan nasıl haberdar olmaz? Cocu'nun tek işi taktik vermek mi?
Üç antrenörle neden iki maça daha çıkıldı?
Çok önemli bir derbi öncesi soyunma odasına koca bir halı getirildiğini nasıl kimse görmez, müdahale etmez? Elini kolunu sallayan soyunma odasına halı mı serebiliyor? Üç antrenör "Cocu'nun cenazesini kaldıracağız" dediyse neden hemen gönderilmiyor. Hatta onlarla Rize ve Trnava maçlarına çıkılıyor.
Veriler daha önce silindiyse nasıl farkedilmedi?
Ali Koç'un açıklamalarına göre, işten çıkarıldıktan sonra Samandıra'ya giremeyen üç antrenör söz konusu verileri nasıl siler? Eğer bu veriler onlar görevdeyken silindiyse Cocu, Comolli, Koeman veya başka bir antrenör nasıl farketmez? Geçen sezonun maç ve antrenman verileri hiç mi incelenmez? (Takvim)