Spor yazarları Beşiktaş-Gençlerbirliği karşılaşmasını değerlendirdi!
Süper Lig'in 4. hafta karşılaşmasında Beşiktaş sahasında Gençlerbirliği'ni ağırladı ve sahadan 1-0 yenik ayrıldı. Ligde 4 hafta sonunda 4 puan toplayabilen siyah-beyazlılar, 3 haftadır galip gelemiyor. Spor yazarları da Beşiktaş-Gençlerbirliği maçını çarpıcı sözlerle değerlendirdi. İşte o yazılar...
Yönetim ile teknik heyet arasında iletişim kopukluğunun olduğunu geçtiğimiz hafta içinde yapılan demeçler hissedebiliyoruz. Beşiktaş'ta dünkü maçta sadece Josef de Souza ve Rıdvan Yılmaz ayakta kalan futbolculardı. Necip yine can siperane savaşırken diğer futbolcular sahada ne yaptıklarını bilmez haldelerdi.