UEFA Avrupa Ligi I Grubu üçüncü maçında Genk'i ağırlayan Beşiktaş'ta ilk yarı oynanan futbol taraftarları isyan ettirdi. Vodafone Park'ta oynanan maçın 23. dakikasında Tanzanyalı forvet Mbwana Samatta'nın attığı golle Genk 1-0 öne geçerken siyah beyazlı takımın oynadığı futbol taraftarların tepkisine maruz kaldı. Daha ilk yarı bitmeden protestoya başlayan siyah beyazlı taraftarlar 'Yönetim bu takım senin eserin' , 'Sabrımız taşıyor, adam gibi oynayın' ve 'Ne zaman şampiyonluk diye bağırsak, kursağımızda kalıyor. Söylesene bize hoca, takım niye oynamıyor?' tezahüratları yaptı. İlk yarının sonlarına doğru Genk takımını alkışlayan Beşiktaşlı taraftarların bir kısmı, devre arasında takımı tribünlere çağırdı ancak bu çağrı karşılıksız kaldı. Sosyal medyadan gelen tepkiler ise şu şekilde; Bu kadar rezil mücadele olur mu? Yemin ederim utandım sizlerden. Bu takımı kim düzeltecek? Rezalet oynuyoruz. Bilic gelsin şampiyon yapar bu takımı. İkinci yarı gerçek Beşiktaş sahaya çıksın. Bu gerçek olamaz. Yönetim bu takım senin eserin! Biz ne izliyoruz ya biri anlatsın. Beşiktaş'ın yapmaya çalıştığı şey nedir? İlk 11'den 6 oyuncu değişmeli. İhtiyar heyeti gibi takım. Görevini yapmayanın Beşiktaş'ta işi yok! Şenol Güneş izleme bir şeyler yap! İlk yarıyı 3-0 kaybedince alkışlayan da biziz. Ona göre oynayın. Ruhsuzlar ordusu. Bize Cenk, Gomez, Aboubakar lazım. Burası Beşiktaş! Herkes formanın hakkını verecek. Şu takımı izleyip bir şey yapmamak hainliktir. Büyük Beşiktaş taraftarı yönetime el koymalı! Herkes kafasına göre oynuyor. Şaka mı bu? Quaresma ne zaman oyundan alınır tahmini? 90 mı? Beşiktaş şu an takım olarak ne oynuyor? 3-0'dan 3-3'e maç çeviren Beşiktaş'ı istiyoruz! Şenol Güneş artık istenmiyorsun! Futbolcular bu işi şaka sanıyor galiba. Şenol hoca belli ki futbolu unuttu Şenol Güneş ceketini al ve git!