Milli güreşçi Nesrin Baş, Zagreb Açık'ta gümüş madalya aldı
Zagreb Açık Güreş Turnuvası'nda mücadele eden milli sporcu Nesrin Baş, gümüş madalyanın sahibi oldu.
- Diğer Sporlar Haberleri
- Yayın Tarihi: 07.02.2026 10:13
Türkiye Güreş Federasyonunun açıklamasına göre Nesrin Baş, Hırvatistan'ın başkenti Zagreb'de düzenlenen "ranking serisi" turnuvasında kadınlar 68 kiloda mindere çıktı.
Çeyrek finalde Hint Nisha'yı 10-0 teknik üstünlükle yenen büyükler Avrupa şampiyonu ve dünya ikincisi Nesrin, yarı finalde de olimpiyat ikincisi ABD'li Kennedy Alexis Blades'i zorlu bir mücadelenin ardından 2-1 mağlup ederek adını finale yazdırdı.
İki dünya şampiyonluğu bulunan Japon Miwa Morikawa'ya finalde 5-2 mağlup olan Nesrin, turnuvayı gümüş madalyayla tamamladı.
Zagreb Açık Güreş Turnuvası yarın sona erecek.
DİĞER HABERLER
-
2026 Okçuluk Dünya Kupası finalinde Meksika'yı mağlup eden Makaralı Yay Kadın Milli Takımımız altın madalyanın sahibi oldu. İşte detaylar... -
2026 Okçuluk Dünya Kupası finalinde Meksika'yı mağlup eden Makaralı Yay Kadın Milli Takımımız altın madalyanın sahibi oldu. İşte detaylar... -
2026 Okçuluk Dünya Kupası finalinde Meksika'yı mağlup eden Makaralı Yay Kadın Milli Takımımız altın madalyanın sahibi oldu. İşte detaylar... -
Haftada 2 gün spor yapmak yeterli mi?