Samet Aybaba: “Geriye düştükten sonra sıkıntı yaşayan bir takımız"
Bursaspor Teknik Direktörü Samet Aybaba, Antalyaspor'a 2-0 mağlup oldukları karşılaşmaya ilişkin yaptığı açıklamada, "Geriye düştükten sonra sıkıntı yaşayan bir takımız. Oyuncularımız iki haftadır çok iyiydi, fazla eleştirmemek lazım" dedi.
- Bursaspor Haberleri
- Yayın Tarihi: 09.12.2018 00:00
- Güncelleme Tarihi: 09.12.2018 18:58
Spor Toto Süper Lig'in 15. haftasında sahasında Antalyaspor ile karşılaşan Bursaspor, sahadan 2-0 mağlup ayrıldı. Karşılaşmanın ardından düzenlenen basın toplantısında konuşan Bursaspor Teknik Direktörü Samet Aybaba, "Rakibimiz Türkiye'de sahada durmasını en iyi bilen takım. Çok iyi pozisyon alıyorlar. Böyle takımlara karşı geriye düşmemeniz lazım. Oyuna iyi başladık. Basit hatayla geriye düşünce oyun rakibin kontrolüne geçti. İkinci yarı bir şeyler yapmaya çalıştık. Geriye düştükten sonra sıkıntı yaşayan bir takımız. Akhisar'da inanılmaz bir geri dönüş yapmıştık ancak bunu her zaman yapamayız. Oyuncularımız iki haftadır çok iyiydi, fazla eleştirmemek lazım. Bireysel hatalar yaptık. Arkadaşlarımız ile içeride konuştuk. Futbol bu, önümüze bakacağız" dedi.
DİĞER HABERLER
-
TFF 2. Lig ekiplerinden Bursaspor'da divan kurulu gerçekleştirildi. Yeşil-beyazlıların başkanı Ömer Furkan Banaz, kulübün borcunun 1 milyar 3 milyon 274 bin 137 TL olduğunu söyledi. -
Bursaspor Teknik Direktörü Tahsin Tam, istifa ettiğini açıkladı. Tam yaptığı açıklamada, "Sezon başında büyük bir şevkle başlamış olduğum görevimden bugün itibari ile istifa etmiş bulunuyorum" dedi. -
TFF 2. Lig'de yer alan Bursaspor bu hafta Batman Petrolspor ile karşı karşıya gelecek. Yeşil-beyazlılar mücadele öncesi hazırlıklarını tamamladı. -
TFF 2.Lig'e gerileyen Bursa'da ayrılıklar devam ediyor. Genç oyuncularını bonservis bedeli almadan gitmelerini engelleyemeyen Bursaspor'da üzücü bir ayrılık daha gerçekleşti. Genç futbolcu Vefa Temel sözleşmesini tek taraflı olarak feshetti. Bursaspor Başkanı konuyla ilgili açıklama yaptı. İşte detaylar...