Bursaspor gol sayısını 3 katına çıkardı

Ligde 14 hafta geride kalırken ilk 7 haftalık dilimde galibiyeti dahi bulunmayan Bursaspor, sonraki 7 haftada çıkışa geçerek puanını 19'a yükseltti ve ilk 10'a girdi.

Böylelikle ligde şu ana dek geride bırakılan 14 haftalık periyodun ilk yarısında 17'nci sırada yer alan Bursaspor, arka arkaya topladığı puanlarla şu an ilk 10 basamakta kendisine şans buldu.

GOL SAYISINI 3 KATINA ÇIKARDI

Sezonun ilk bölümleri ile kıyaslandığında son haftalarda daha iyi bir oyun ortaya koyan Bursaspor, rakamlarda da kendini geliştirdi. En büyük değişim ise gol yollarında oldu. Yeşil beyazlı oyuncular, ilk 7 haftalık periyot içerisinde yalnızca 4 kez gol sevinci yaşarken, sonraki 7 haftada ise 12 kez rakip fileleri havalandırdı. Son 7 haftalık dilimde oynadığı tüm maçlarda en az bir kez olmak üzere gol kaydeden Timsah, ligin başlarında ise 3 maçı gol atamadan tamamlamıştı.

RAKAMLARINI DA GELİŞTİRDİ

Oyunsal bazda da iyileşme görülen Bursaspor'da topla oynama yüzdesi iki süreç ele alındığında maç başı yüzde 48'den 51'e çıktı. Buna bağlı olarak pas sayısını da artıran yeşil beyazlı oyuncular, maç başı 310 pastan 347.5 pas yapmaya başladı. Hücumsal açıdan rakip kaleyi daha fazla deneyen Aybaba'nın öğrencileri, şut sayısını da maç başı 10'dan 15.4'e yükseltirken, isabet sayısını da 3.4'ten 5.1'e çıkarttı. 7 haftalık iki periyotta bambaşka bir görüntü sahaya koyan Bursaspor, hedefini ise Avrupa kupalarına katılma olarak belirledi.

DİĞER HABERLER

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.