En acıklı final

F.Bahçe, CSKA Moskova karşısında Euroleague tarihinin en önemli geri dönüşüne imza attı ancak uzatmada kaybetti.

BERLİN'DE F.Bahçeli taraftarların oluşturduğu muhteşem atmosfer, ne yazık ki şampiyonlukla noktalanamadı ve CSKA yedinci Euroleagueşampiyonluğunu yaşadı. Obradovic son 40 dakikanın ilk çeyreğine, De Colo'yu savunmak üzere Kalinic ve Sloukas ile maça başladı. İlk çeyrekte kafa kafaya giden mücadelenin 2. çeyreği temsilcimiz için adeta bir kabusa dönüştü. Vesely'nin kaçan faul atışları nedeniyle oyundan kopmasıyla ve temsilcimiz dışarıdan/içeriden pota döverken CSKA Moskova'nın kaldığı yerden devam etmesiye 2. çeyrek fark 20 sayıya çıktı: 30-50.

AMA maç asıl, 2. yarıda başladı. 21 sayıya kadar ulaşan farkı yavaş yavaş eriterek, Sloukas'ın yaktığı kıvılcımla uyanan ve muhteşem bir şekilde geri dönen F.Bahçe, şampiyonluk yarışına yeniden katıldı. Obradovic'in muazzam oyun görüşüyle geriden gelip Udoh ve Dixon ile umutları yeniden yeşerten sarı-lacivertliler, yaptığı iyi savunmayla CSKA'lı oyuncuları paniğe sürükledi.

DEVAMINDA kafa kafaya giden mücadelede son periyotun son 30 saniyesine 83-81 öne giren F.Bahçe'nin karşısında CSKA, De Colo'nun girmeyen üçlüğü üzerine takımıyla 10. kez final four oynayan Khryapa'nın tiplediği topla maçı uzatmaya götürdü. Temsilcimiz, Laboral Kutxa'dan sonra 2. uzatmasından yüzü gülerek ayrılamadı. Itoudis böylelikle Bartzsokas'tan sonra Euroleague şampiyonu olan ikinci Yunan koç oldu.

DİĞER HABERLER

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.