Trabzonsporlu futbolculardan "evde kal" çağrısı
Corona virüsü nedeniyle Süper Lig'in ertelenmesiyle günlerini kendilerine verilen program dahilinde evde geçiren bordo-mavili oyuncuların yapılan virüs testlerinin sonucu negatif çıkmıştı. Trabzonsporlu oyunculardan Abdulkadir Ömür, Doğan Erdoğan, Uğurcan Çakır, Novak, Erce Kardeşler, Pereira, Hüseyin Türkmen, Sörloth ve takım kaptanı Sosa evde çektikleri videolarla 'evde kal, güvende kal' mesajı gönderdi.
DİĞER HABERLER
Sıradaki
OTOMATİK OYNAT
Augusto'nun yeni takımı belli oldu! 26 Haziran 2026 22:24
Trabzonspor'da beklenen ayrılık gerçekleşiyor! 25 Haziran 2026 18:33
Trabzonspor'da Andre Onana gelişmesi! 25 Haziran 2026 11:27
Ertuğrul Doğan: "Cumhurbaşkanımız sağ olsun bize destek oldu" 09 Haziran 2026 22:15
Ertuğrul Doğan: 20 milyon € teklif ettiler! 09 Haziran 2026 22:00
Trabzonspor'un yeni transferi Noah Saviolo, İstanbul'a geldi! 06 Haziran 2026 00:27
Belgesel çekiminde eşi arayan Fatih Tekke'nin tepkisi: Hanım arıyor, o önemli 04 Haziran 2026 16:49
Trabzonspor bir transferi daha bitirdi! 03 Haziran 2026 22:57
A Spor
Ztk
A Haber
A Para
Atv
A2tv 