Erman Toroğlu: "Bu maçı kim kaybetse onun için üzülürdüm"
Spor Toto Süper Lig'in 23. haftasında Beşiktaş'ın sahasında Fenerbahçe'yi ağırladığı dev derbi nefesleri kesti. Beşiktaş'ın ilk yarı 3-0 öne geçtiği, Fenerbahçe'nin ikinci yarıda skoru 3-3'e getirdiği müthiş mücadele sonrası Erman Toroğlu, A Spor'da karşılaşmayı yorumladı. Toroğlu, Beşiktaş'ın ilk yarıda, Fenerbahçe'nin ise ikinci yarıda kazanmayı hak ettiğini söylerken "Bu maçta biri kazanıp diğeri kaybetseydi onun için üzülürdüm" dedi.
DİĞER HABERLER
Sıradaki
OTOMATİK OYNAT
Antalyaspor Başkanı Perçin'den üç büyüklere flaş sözler 18 Mayıs 2026 16:37
Abdurrahim Albayrak'tan yönetime dönüş cevabı 26 Nisan 2026 20:10
Dev derbi öncesi dostluk rüzgarları 26 Nisan 2026 19:12
Jankat Yılmaz'dan G.Saray sözleri! 25 Nisan 2026 17:20
Umut Bozok A Spor'a konuştu! Dünya Kupası sorusuna böyle yanıt verdi 25 Nisan 2026 17:12
Usta yorumcudan flaş iddia! Küfürlerden rahatsız istifa edebilir 12 Nisan 2026 23:20
Hasan Yavuz Bakır'dan hakem kararlarına tepki! 07 Aralık 2025 12:57
Ertuğrul Doğan: Ben buna hata demem! 06 Aralık 2025 13:04
A Spor
Ztk
A Haber
A Para
Atv
A2tv 