Galatasaray kötü bitirdi

Şampiyonlar Ligi'ndeki son maçında prestijli bir skor hedefleyen Galatasaray sahadan yine hayal kırıklığıyla ayrıldı. Sarı kırmızılı ekip, İstanbul'da Arsenal'e 4-1 mağlup oldu.

10 Aralık 2014 09:29

DİĞER HABERLER

BİZE ULAŞIN