Erdoğan Türkiye'nin golüne böyle sevindi

Nükleer Güvenlik Zirvesi için ABD’ye giden Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan ve Enerji Bakanı Berat Albayrak, Avusturya galibiyetini kutladı

30 Mart 2016 10:09

DİĞER HABERLER

BİZE ULAŞIN