Spor Toto Süper Lig'in 7. haftasında Fenerbahçe, deplasmanda Çaykur Rizespor'a mağlup oldu. Maçın ardından Başkan Ali Koç, taraftarların yanına giderek özür diledi. Koç, "Ne bağırsanız haklısınız. Mahcubuz size karşı. Düzelecek, öyle ya da böyle düzelecek. Size çektirdiğimiz eziyetten ötürü özür diliyorum. Her reaksiyonda haklısınız. Hani diyorsunuz ya; bu forma kutsaldır diye, evet kutsaldır ve bunlar bu formanın ağırlığının farkında değiller. Sabredin de diyemiyorum, mahcubum size" diyerek yanlarından ayrıldı.
Bunun üzerine taraftarlar, "Büyük Başkan" tezahüratları yaptı.
Küme hattındaki Fenerbahçe Başkanı: "Özür dilerim"
Fenerbahçe Başkanı Ali Koç, Çaykur Rizespor yenilgisin ardından sarı-lacivertli taraftarların arasına giderek, "Size çektirdiğimiz eziyetten ötürü özür diliyorum" dedi.
DİĞER HABERLER
Sıradaki
OTOMATİK OYNAT
Enner Valencia Fenerbahçeli taraftarlara selam gönderdi 26 Haziran 2026 12:05
F.Bahçe sezonu açtı! İşte o görüntüler 24 Haziran 2026 18:11
Aykut Kocaman'dan F.Bahçe ve İsmail Kartal açıklaması 24 Haziran 2026 11:43
Beşiktaş, Sofyan Amrabat için Fenerbahçe’den bilgi aldı! 23 Haziran 2026 13:11
Fenerbahçe’nin Malang Sarr’a yaptığı teklif ortaya çıktı 23 Haziran 2026 11:20
Dirk Kuyt, Fenerbahçe için İstanbul'da! 22 Haziran 2026 20:52
İsmail Kartal ve Vedat Muriqi'den şampiyonluk konuşması 21 Haziran 2026 14:18
Malang Sarr'ın temsilcisi Fenerbahçe için İstanbul'a geldi 19 Haziran 2026 15:19
A Spor
Ztk
A Haber
A Para
Atv
A2tv 
Cocu: "Berbat bir durumdayız"