Enner Valencia Fenerbahçeli taraftarlara selam gönderdi
Fenerbahçe'nin eski futbolcusu Enner Valencia, Ekvador'un Almanya'yı 2-1 mağlup ettiği karşılaşmanın ardından açıklamalarda bulundu. Tecrübeli oyuncu, "Tüm Fenerbahçe taraftarlarına çokça selam gönderiyorum. Fenerbahçe'yi çok özlüyorum. Umarım her zaman işleri çok iyi gider." dedi.
- Fenerbahce Haberleri
- Giriş Tarihi: 26 Haziran 2026 12:05
- Güncelleme: 26 Haziran 2026 12:07