Enner Valencia Fenerbahçeli taraftarlara selam gönderdi

Fenerbahçe'nin eski futbolcusu Enner Valencia, Ekvador'un Almanya'yı 2-1 mağlup ettiği karşılaşmanın ardından açıklamalarda bulundu. Tecrübeli oyuncu, "Tüm Fenerbahçe taraftarlarına çokça selam gönderiyorum. Fenerbahçe'yi çok özlüyorum. Umarım her zaman işleri çok iyi gider." dedi.

26 Haziran 2026 12:07

DİĞER HABERLER

BİZE ULAŞIN