Beşiktaş iç sahada kayıp istemiyor
Beşiktaş, ligde üst üste oynayacağı iki iç saha maçından galibiyetle ayrılmak istiyor. Şenol Güneş'in öğrencileri bu sezon Vodafone Park'ta 12 puan kaybetti.
- Besiktas Haberleri
- Giriş Tarihi: 08 Mart 2019 00:00
- Güncelleme: 08 Mart 2019 19:07