Beşiktaş iç sahada kayıp istemiyor

Beşiktaş, ligde üst üste oynayacağı iki iç saha maçından galibiyetle ayrılmak istiyor. Şenol Güneş'in öğrencileri bu sezon Vodafone Park'ta 12 puan kaybetti.

08 Mart 2019 19:07

DİĞER HABERLER

BİZE ULAŞIN