BEŞİKTAŞ HABERLERİ - Ahmet Nur Çebi'den Sergen Yalçın sözleri! "Ben oymadım"
Beşiktaş'ta 2022 yılı 1. Olağan Divan Kurulu toplantısı gerçekleştirildi. Başkan Ahmet Nur Çebi kürsüde önemli açıklamalarda bulundu. Çebi, "Sergen Yalçın bizim kıymetlimiz. Onun da yıpranmasına izin vermem, kulübe ileride tekrar geri dönecek. Sergen Hocamızın altını ben oymadım. Asla yapmadım. Kim şampiyon olmak istemez? Böyle bir şey olabilir mi? Sergen Yalçın, müzemizdeki son 3 kupayı getiren hocamız. Sergen Yalçın'ın istediği transferlerin birçoğunu yaptık. Hocamız da memnundu. 2 kez Beşiktaş'ı düşündüğü için bırakmak istediğini söyledi. İki kez önledim artık üçüncü de kabul etmek istedim. Sergen hocamızın altını oymuşuz. Ben oymadım, söyleyeyim. Hocasının altını oymak isteyen başkan, ödemeleri yapmaz. Bu muhabbetleri neden yaptıklarını da biliyorum. Seçim geldi, seçim." dedi. | Beşiktaş haberleri (BJK spor haberi)
DİĞER HABERLER
Sıradaki
OTOMATİK OYNAT
Beşiktaş'ta 1 ayrılık, 3 transfer gelişmesi! 23 Haziran 2026 14:29
Ersin Destanoğlu Premier Lig yolcusu! İşte yeni adresi 19 Haziran 2026 12:57
Beşiktaş'tan kura sonrası ilk açıklama! 17 Haziran 2026 14:35
Beşiktaş'tan Kassoum Ouattara hamlesi! 14 Haziran 2026 22:28
Beşiktaş'tan hücuma sürpriz hamle! Gurbetçi yıldız hedefte 12 Haziran 2026 15:20
Beşiktaş'ta Salih Uçan ile yollar ayrıldı! 12 Haziran 2026 09:44
İspanyol devinden Beşiktaş'ın yıldızına yakın takip! 12 Haziran 2026 11:22
İşte Beşiktaş'ın santrfor listesi! 10 Haziran 2026 18:55
A Spor
Ztk
A Haber
A Para
Atv
A2tv 