Orkun Kökçü: Bu galibiyetle onurumuzu kurtardık

Milli futbolcu Orkun Kökçü, 2026 Dünya Kupası'nda oynanan ABD maçı sonrası yaptığı açıklamada, "Ülkemizden, vatandaşlarımızdan özür diliyoruz çünkü bunu hak etmediler. Daha güzel başarılar elde etmek, turnuvada daha iyi yerlere gelmek istiyorduk. Ama ne yazık ki bunu başaramadık. Ama herkes kendi öz eleştirisini yapar ve bunu yaparak inşallah gelecekteki turnuvalarda ülkemizi daha güzel bir şekilde gururlandırabiliriz. Bu şu an bizim en önemli düşüncemiz. Bu galibiyetle kendi onurumuzu kurtardığımızı düşünüyorum." dedi.

26 Haziran 2026 10:17

DİĞER HABERLER

BİZE ULAŞIN