Trabzonspor'da Arseniy Batagov, 2-1'lik Atakaş Hatayspor yenilgisi sonrası açıklamalarda bulundu.
İŞTE O SÖZLER:
"Öncelikle taraftarımızdan özür dileriz. Eğer bir başarı, kupa kazanmak istiyorsak bu maçları kaybetmemeliyiz. Rakibimizin iki fırsatı vardı ve bunları değerlendirdiler. Biz de maalesef bulduğumuz fırsatları değerlendiremedik."