Rıdvan Dilmen'den Galatasaray değerlendirmesi
Rıdvan Dilmen, NTV'de Evkur Yeni Malatyaspor - Galatasaray karşılaşmasını değerlendirdi.
''AVRUPA'DA İLK 30'DA YOKUZ''
Demek ki ben de oynarım. Yetenek yetmiyor sadece. Güçlü takımlarımız bitti. Bizim ligimizin durumu ne? Avrupa'da kaçıncıyız biz ligde? Spor Toto Süper Lig gol ortalaması olarak Avrupa'da ilk 30'da yokuz. Avrupa Ligi'nde en yaşlı 5 takımın 2'si bizde. Beşiktaş ve Akhisarspor. Diğerleri de Astana falan.
''İSTEDİĞİN KADAR YABANCI AL AMA...''
Koşu işlerine çok kafayı takan bir insan değildim ama iki takım arasında 7 km fark nasıl olabilir ya? İstediğin kadar yabancı al ama bir kriteri yok mu bunun? 14 yabancıyı geçiyorum. Bu rezalet bir tablodur. Biz boşuna konuşuyoruz. Maç 2-2 bitebilirdi ama oyunla olmazdı.