Sarı-kırmızılıların deplasman fobisi dün akşam da sürdü. Bu sezon ligde aldığı 7 yenilginin tamamını dış sahada alan Galatasaray, bu periyotta tam 25 puan kaybetti.
Yayın Tarihi: 09.04.2018 23:55 Güncelleme Tarihi: 10.04.2018 01:33
ABONE OL
Şampiyonluğun güçlü adaylarından G.Saray, dün akşam deplasmanda G.Birliği'ne mağlup olarak büyük avantaj yitirdi.
Zirve yarışındaki rakipleri Başakşehir ve Beşiktaş'ın haftayı galibiyetle tamamlaması, Başkent'ten puansız dönen sarı-kırmızlıların tüm hesaplarını alt üst etti.
G.Birliği'ni mağlup etmesi durumunda hep liderlik koltuğuna oturacak hem de en yakın rakibinin 1 puan önüne geçecek olan G.Saray'da, evdeki hesap çarşıya uymadı.
17 PUAN ALABİLDİ
Sarı-kırmızılı ekip, Süper Lig'de bu sezonki 7 mağlubiyetini de deplasman maçlarında yaşadı.
G.Saray, bu sezon deplasmanda oynadığı 14 maçtan 5 galibiyet, 2 beraberlik ve 7 mağlubiyetle ayrıldı.
Sarı-kırmızılılar bu sezon dış saha maçlarında toplam 25 puan kaybetti.
Sezon başından bu yana deplasmanda sadece 17 puan toplayabilen Aslan, üst sıralardaki 6 takımdan daha az puan topladı.
İÇ SAHADA AVRUPA İKİNCİSİ
G.Saray, bu sezon deplasman maçlarında adeta dökülürken, iç sahada ise Avrupa'nın en iyi yüzdesini sahip ikinci takım oldu.
PSG, evindeki maçlarda %100'lük bir galibiyet oranı sergilerken, G.Saray ise iç sahadaki 14 maçta 13 galibiyet, 1 beraberlik ile %93.3'lük bir başarı yakaladı.
G.Saray, iç sahadaki bu performansıyla Juventus, Bayern Münih, Barcelona, Monaco, M. United, Arsenal, A. Madrid ve Valencia gibi devleri geride bıraktı.