Galatasaray'a transfer müjdesi! Açıklama...
Galatasaray Sportif AŞ Yöneticisi Levent Nazifoğlu, Karabükspor galibiyeti sonrası açıklamalarda bulundu:
"Süper Kupa enteresan bir hale geldi. Takımlar çok büyük cezalara maruz kalıyor. Büyük para cezaları alıyorlar ya da sahaları kapanıyor. Maçlar değişik şehirlerde oluyor. Bizim, emniyet tedbiri açısından bir şey yapamayacağımız statlarda oynanıyor. Yıllardan beri oralarda atılan meşalelerle stadımız kapanıyor. Taraftarların bizi yalnız bırakmaması lazım."