Sarı- kırmızılılarda teknik direktör Fatih Terim bir yandan 'konsantrasyon' konuşmaları yaparken diğer taraftan Akhisar'ı devirme planlarını hazırlıyor.
İmparator, sezonun ilk yarısında 4-2 kazanılan maçta Fernando ve Gomis'in gollerini öğrencilerine hatırlattı.
Ayrıca 3 hafta önce Beşiktaş'ın Akhisar'ı 3-0 yendiği maçın analizini yaptı.
Kartal'ın uzaktan şutlarla rakibi avladığını belirtip, oyuncularından doğru pozisyonda çekinmeden şut atmalarını istedi.
Fatih Terim antrenmanlarda da şut idmanı bölümünü uzattı.