"GELENLER GİDENLERİN SEVİYESİNDE DEĞİL!"
"Transfer politikası, bu takımı giderek daha da güçsüzleştirdi. Şimdi bu kadroda Leon Goretzka, Max Meyer ve Timo Kehrer gibi yıldızlar yok. Onların yerine Hannover'dan Salif Sane, Frankfurt'tan Mascarell, Lille'den Mendyl ve Mainz'dan Serdar geldi. Bu oyuncular, gidenlerin seviyesinde değil ve kendilerini çok geliştirmeleri gerekiyor."