Volkan Demirel'den kadro dışı açıklamaları!
"Ali Koç'a asla sesimi yükseltmedim. Semih Özsoy'a karşı ses tonum biraz yükseldi... Tüm gerçekleri içimden geldiği gibi açıklamak istedim. Suçlu olmadığımı düşündüğüm halde benden beklenen özürse, özrümü dilerim" dedi
"Ertesi gün kadro dışı kaldığımı Comolli'nin beni aramasıyla öğrendim." Volkan, Erwin Koeman'ın üzerine yürümediğini de belirterek, "Evet, Erwin Koeman ile aramızda bir sözlü diyalog yaşanmıştır ama 'üzerine yürümek' gibi bir eylem hele ki Sayın Başkanımıza aktarıldığı gibi önceden planlanmış bir durum asla söz konusu değildir."