Bu hafta biraz hizaya gelinmiş. Şunu net yazalım; Fenerbahçe mücadele ediyor tamam ama futbol olarak iyi değil. Rakip 10 kişi kaldıktan sonra rakibini bitiremiyorsan, çok zor anlar yaşarsın; dünkü gibi. Kasımpaşalı oyuncunun atıldığı olaya inanamadım, futbolcunun kendini böyle attırması demek, akıl tutulması demek. Aynı şeyi F.Bahçeli futbolcu için de söyleyebilirim.
Aslında dünkü maç, bu hafta yaşanan olaylardan dolayı zor bir maçtı. Hakem etki altında kalmadı, Serdar, Gustavo ve kaleci Altay en iyilerdendi. F.Bahçe geriden orta sahaya çabuk çıkıyor, ama takım değil. Kasımpaşa takım oyununda F.Bahçe'nin çok önünde. Fizik ve dayanıklılık olarak bakıyorum, yine Kasımpaşa daha iyi. Maçın geneline baktığınızda sonucun berabere olması gereken bir maç.